niedziela, 19 marca 2017

No siema

Cześć W tym poście opowiem trochę o sobie więc tak
nazywam się Ola
Mam 13 lat
Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum telefon mam Sony Xperia Xa nie nie mam iPhona ale bym chciała lecz nie lubię osób które sobie kupili iPhona i chwalą się i chodzę po szkole i mówią a Patrzcie Mam iPhona takie osoby zdarzają się w moim gimnazjum
Sorki że tak bez kropek ale jestem na telefonie i mówię a to samo pisze
jeszcze coś o sobie opowiem
Jestem miła tolerancyjna trochę się wkurzam ale jestem spokojna
Jestem Wesoła zabawna i nieprzewidywalna
Moje hobby to fotografowanie moda nagrywanie chociaż nie ma kanał na YouTube
także Moje hobby to śpiewanie oraz granie na Keyboardzie chociaż za bardzo nie umiem na nim grać
dobra jeśli coś będziecie chcieli jeszcze ode mnie wiedzieć
Piszcie w komentarzach
ja się z wami żegnam Papa papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz